چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
بهترین-دندانپزشک-ارومیه
بهترین-دندانپزشک-ارومیه

بهترین دندانپزشک ارومیه و گام هایی برای پیدا کردن آن

دندانپزشک خوب در ارومیه و گام هایی برای پیدا کردن آن

به شما دوست عزیز پیشنهاد میشود قبل از انتخاب یک دندانپزشک حتما آموزش های لازم را از سایت ارومیه دکتر مطالعه کنید و بهترین دکتر را انتخاب کنید چرا که انتخاب دکتر خوب اولین قدم و مهمترین قدم می باشد. ارومیه دکتر سعی دارد با کمک شما دوستان عزیز و تحقیق هایی که در این زمینه توسط کارشناس های ارومیه دکتر صورت میگیرد لیستی از بهترین دندانپزشکان ارومیه را برای شما تهیه کند و این لیست با گذشت زمان تکمیلتر و بروز رسانی خواهد شد.

یک دندانپزشک که به آن جراح دندان نیز گفته میشود درمانگری است که تخصص آن در حیطه دندان و لثه می باشد.

دندانپزشک یکی از رشته های پزشکی است که در رابطه با سلامت دهان و دندان می باشد.

در قدیم سلمانی ها ، شاگرد زرگران و عطارها کسانی بودند که در زمینه کشیدن دندان با روش های گوناگون پیشگام بودند و این کار را انجام می دادند. بعد ها مسئله آموزش دندانپزشکی  مطرح گردید و در سال ۱۲۹۷ اولین کلاس طب در دارلفنون تشکیل شد. از پیشگامان این طرح می توان به دکتر سیاح اشاره کرد که در سال ۱۳۰۰ تحصیلات خود را در اروپا به پایان رساند. امروزه رشته دندانپزشکی پیشرفت های زیادی کرده است به طوری که شاهد تخصصی شدن شاخه های این رشته هستیم. و یک دانشجوی دندانپزشکی برای گرفتن مدرک دکترای عمومی دندانپزشکی آموزش های عملی و نظری را در یک دوره ۶ ساله می بیند. و پس از پایان این دوره می توانند  در یکی از شاخه های ارتودانتیکس یا اندودانتیکس یا جراحی فک و صورت یا پروتزهای دندانی و…که از شاخه های تخصصی رشته دندانپزشکی هستند به ادامه تحصیل بپردازند.

selda2

لیست دندانپزشکان, ارومیه کلینیک دندانپزشکی در ارومیه , بهترین دکتر ریشه دندان در ارومیه , دندان پزشک در ارومیه , جراح دندانپزشک در ارومیه , کلینیک تخصصی دندانپزشکی در ارومیه , بهترین دندانپزشک ارومیه , بهترین دندانپزشک زیبایی ارومیه , دندانپزشک زیبایی خوب در ارومیه , بهترین متخصص زیبایی دندان در ارومیه

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی بود، ممنون و متشکر به دردم خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =