چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
بهترین کاشت مو در ارومیه
بهترین کاشت مو در ارومیه

روش های نوین کاشت مو در ارومیه

روش های نوین کاشت مو در ارومیه

در این مقاله میخواهیم توضیحاتی در مورد عمل  کاشت مو ،کاشت مو به درد چه کسانی میخورد؟،انواع روشهای کاشت مو ،دلایل علمی ریزش مو، و مراکز معتبر کاشت مو در ارومیه و بهترین مرکز کاشت مو در ارومیه را برایتان معرفی کنیم.

در چند سال اخیر پیشرفتهای زیادی در زمینه پیوند و کاشت مو مشاهده می شود و همه آنها بیانگر این نکته می باشند که با وجود این که این جراحی به صورت سرپایی به ظاهر ساده با بی حسی موضعی انجام می شود اما عملی بسیار ظریف و حساس بوده و رعایت صدها نکته مهم در آن ضروری است تا به بهترین نتیجه و بالاترین درصد رشد موهای کاشته شده رسید.

 

معرفی پزشکان کاشت مو در ارومیه

 
کاشت مو در ارومیه
کاشت مو در ارومیه
دکتر سید جلالی
دکتر رضا تقی زاده جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر رضا تقی زاده جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فاطمه مختاری کاشت مو
دکتر فاطمه مختاری کاشت مو

 

دکتر سید ضیاالدین سید جلالی کاشت مو در ارومیه
دکتر سید ضیاالدین سید جلالی کاشت مو در ارومیه
بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه
دکتر یوسف امین پور کاشت مو در ارومیه

بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه

مرکز فوق تخصصی کاشت مو در ارومیه از معدود مراکز با مجوز وزارت بهداشت و درمان در زمینه کاشت مو است که با توجه به تیم فوق تخصصی (متشکل از فوق تخصص جراحی پلاستیک، متخصص پوست و مو و تیم جراحی) و با مجهزترین امکانات و تجهیزات پزشکی و سابقه بالای کلینیک و جدیدترین متدهای درمانی و داروئی توانسته است به بالاترین سطح کیفی و رضایت متقاضیان کاشت مو ئد ارومیه از بین دیگر همکاران فعال در این عرصه دست پیدا کند. از موفقیت های بزرگ این مرکز استفاده از روشهای fut-fit و ترکیبی با بیشترین تراکم موی ممکن و طراحی طبیعی ترین خط رویش موها و پیوند با ظاهر کاملاً یکدست، طبیعی و خوشایند می باشد.

بهترین مرکز کاشت مو در ارومیه

 

دکتر رضا تقی زاده کاشت مو در ارومیه

 

دکتر سید ضیاالدین سید جلالی کاشت مو در ارومیه
دکتر سید ضیاالدین سید جلالی کاشت مو در ارومیه
بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه
دکتر یوسف امین پور کاشت مو در ارومیه

عمل کاشت مو چیست؟

عمل  کاشت مو در واقع  عملی ساده و سرپایی است که برای خانم ها و آقایان قابل انجام است. مطمئنا برای  شما سوالات زیادی در مورد چگونگی کاشت مو و نتایج آن در مقایسه با سایر روش هایی که برای مقابله با ریزش مو تبلیغ می شوند وجود دارد. کاشت مو عملی است که برای بازیابی دائمی موهای از دست رفته انجام می شود. در مقاله زیر درباره کاشت مو ، چگونگی انجام آن و مراحلی که شخص باید برای کاشت مو پشت سر بگذارد و تمامی اطلاعات لازم در  اختیار شما قرار می گیرد.

کاشت مو  یعنی  موهایی که در نواحی کناره های سر و قسمت پایین پشت سر رشد میکنند در اغلب افراد  به علت حساس نبودن پیاز موهای این قسمت نسبت به هورمون DHT  که این هورمون یکی از مشتقات هورمون های جنسی مردانه (تستسترون) می باشد دائمی و بدون ریزش هستند. موهای این نواحی حتی در درجات پیشرفته طاسی مردانه نیز باقی میمانند.
در واقع در عمل کاشت موی طبیعی این پیازهای مو برداشت شده و به قسمت های کم پشت یا فاقد مو در سر انتقال می یابنئ و در این قسمت پیوند زده می شود.در این جابجایی خصوصیات پیازهای مو نیز همراه با انها انتقال می یابد.بنابراین موهای دائمی همچنان دائمی و بدون ریزش باقی می مانند بدون در نظر گرفتن اینکه در چه قسمت های کاشته شده اند. به این پدیده ((غالب بودن دهنده)) می گویند یعنی خصوصیات موهای ناحیه دهنده مو نسبت به خصوصیات نواحی گیرنده غالب هستند. این پدیده اساس کاشت مو را تشکیل می دهد.
در اینجا ذکر این نکته مهم است که اصطلاحات کاشت مو، کاشت موی طبیعی ، پیوند مو و پیوند موی طبیعی همگی یک معنی می دهند . اصطلاح ترمیم مو نیز گاهی مترادف با اصطلاحات مذکور بکار می رود ولی در کشور ما ترمیم مو بیشتر به استفاده از مو های مصنوعی و کلاه گیس اطلاق می شود.
در روند کاشت مو مو های دائمی مجددا در نواحیی که مو ها در انجا نازک شده و یا ریخته اند توزیع می شود . در واقع هیچ موی جدیدی اضافه  نمی شود بلکه موهای موجود از محل به محلی دیگر جابجا می شوند. بنابراین هرگز حجم و تعداد مو ها افزایش نمی یابد . با این وجود وقتی فردی توسط یک پزشک ماهر و با تجربه تحت عمل پیوند مو قرار گرفته باشد به نظر می رسد که تعداد موهای او به طور قابل توجهی بیشتر شده است.
کاشت مو به درد چه کسانی میخورد؟

پیوند مو معمولا برای کسانی که دچار طاسی یا کچلی ارثی هستند موثر است .در کچلی ارثی موهای جلوی سر از بین رفته اما موهای پشت سر حفظ میشوند. در عمل پیوند مو،موهارا از پشت سر برداشته وبه جلوی سر پیوند میکنند. برای عمل پیوند مو باید موهای پشت سر به اندازه کافی پرپشت باشند ودرجلوی سر نیز طاسی وجودداشته باشد .یعنی فضای خالی برای کاشت موها وجودداشته باشد.

نکات مهم:

عمل کاشت مو نباید قبل از سن ۲۵ سالگی صورت گیرد.

در مورد کاشت مو اطلاعات کامل و درستی داشته باشد و انتظارات شما از عمل کاشت مو واقع بینانه باشد

انجام عمل کاشت مو یک تکنیک برای پیشگیری از ریزش مو نیست و لازم است تمام موهایی که قرار است ریزش داشته باشند بریزند و چهره نهایی شما مشخص شده باشد چرا که کاشت مو  نمی تواند جلوی روند ژنتیکی ریزش موهای شما را بگیرد. بنابراین بهتر است در ابتدا برای مقابله و پیشگیری از ریزش مو روش درمان دارویی را امتحان کنید. روش درمان با دارو همیشه بر روش های جراحی مقدم است. در صورتی که می خواهید کاشت مو انجام دهید اگر زمان بیشتری برای پیشگیری یا درمان صرف کنید چیزی را از دست نخواهید داد.

اقدامات لازم قبل از کاشت مو

فرد متقاضی پیوند کاشت مو باید در گام نخست با داشتن آگاهی لازم از نیازهای لازم و مطالعه لازم سرویسهایی که به ایشان قابل ارائه است را شناخته و بهترین روش برای بیشینه نتیجه را تعیین نماید. این نکته در برخی از مراجعین همواره مشاهده می شود که علی رغم امکان ارائه خدمات متنوع به این عزیزان ، به دلیل عدم وجود آگاهی کافی ، خود را از بازیابی موها و فرایندهای زیبایی محروم می سازند. مطالعه کلیه مطالب این سایت به شکل مناسبی سطح دانش شما را در این زمینه ارتقا می دهد . اما به دلیل این که مطالب این سایت به شکل کلی و شامل کلیه انواع مراجعین است از متقاضیان عزیز صمیمانه دعوت می نماییم که با حضور در محل های مورد تایید ارومیه دکتر استفاده از مشاوره و معاینه رایگان  بهترین شرایط برای بازیابی زیبایی های خود را انتخاب کنند.

قبل از انجام کاشت مو یک آزمایش خون انجام می دهد تا سلامت عمومی شما بررسی شود.  برای دو هفته قبل از کاشت مو لازم است آسپرین مصرف نکنید چرا که ترکیبات آسپرین موجب رقیق شدن خون و بیشتر شدن خونریزی می شود.  موها نباید بیش از حد کوتاه باشند و حداقل دو سانتی متر بلند شده باشند. روز قبل از کاشت مو موهای خود را با شامپوی معمولی بشویید و در روز کاشت مو با معده خالی به کلینیک نیایید و مانند روزهای عادی غذا بخورید.

در صورت داشتن هر گونه بیماری اعم از بیماری قلبی عروقی مانند فشار خون، بیماریهای انعقادی خون، دیابت، مشکلات هورمونی ، حساسیتها به داروهای خاص و سابقه جراحی حتما پزشک خود را مطلع سازید

انواع روش های کاشت مو

مراحل کاشت مو به روش FUT

برداشت نواری از مو‎ها از بخش دهنده در پشت سر

بریدن نوار

برش زدن گرافت ها

قراردادن گرافت‎ها در منطقه پذیرنده

مراحل کاشت مو به روش FIT

برداشت مو توسط سوزن های بسیار ظریف از منطقه بانک موی شخص

کاشت مو در منطقه پذیرنده یا همان منطقه طاسی

پانسمان بسیار سطحی و یک روزه جهت بالا بردن کیفیت کاشت مو

 

روش FUT

روش کاشت موFUT نوع برداشت مو از پشت سر را بیان می کند گر چه FUT به معنی عام کلمه پیوند مو می باشد اما به صورت غلط عام کلمه FUT جهت روش برداشت مو با تکنیک جراحی و بخیه استفاده می شود.درروش FUT باریکه ای از پوست و مو به عرض حدود ۲ سانتیمتر وطول ۲۵ سانتیمتر از پشت سر بیمار برداشته می شود سپس پوست پشت سر با اندکی کشش به هم رسانده می شود و با نخ نایلون بخیه می شود و دوازده روز بعد بخیه های پشت سر برداشته می شود گر چه عرض نوار برداشته شده حدود ۲۰ میلیمتر می باشد اما جای بخیه نباید از ۴-۳ میلیمتر پهن تر باشد و این اسکار بخیه کاملا زیر موها پنهان می شود و دیده نمی شود.باریکه برداشته شده از پشت سر توسط تکنسین های کاشت مو به قطعات کوچکی به نام گرافت تقسیم می شود که هر گرافت شامل ۱ تا ۴ تار مو می باشد سپس این گرافت ها در جلوی سر کاشته می شوند .گرافت های یک تا چهار تار موئی آماده سازی گرافت ها توسط میکروسکوپ های تخصصی پیوند مو گرافتهای آماده کاشت در سرم و ظرف مخصوص.

روشFUT روش استاندارد برداشت مو در عمل جراحی می باشد بیشترین مقدار مو را در یک جلسه می توان برداشت و کاشت نمود .هدر رفتن موها اندک است و بالای ۹۰% موهای برداشته شده می بایست در آینده رشد کند.نسبت به روش FIT زیبائی و بازدهی بالاتری دارد اما اندکی سنگین ترازروش کاشت مو به روش FIT می باشد . روش FUT یک عمل جراحی کلاسیک می باشد می بایست حتما توسط یک جراح یا پزشک کاملا آشنا به تکنیک های جراحی انجام شود تا بهترین نتیجه و کمترین صدمه به بیمار را داشته باشیم.

مزایای روش FUT

یکی از مزایای کاشت موی طبیعی دراین روش  این است که میزان آسیب به ریشه های موبه دلیل استفاده از میکروسکوپ کم وبیش از ۹۰ درصد موهای برداشت شده به صورت سالم پیوند زده می شود وهمین نکته باعث برتری این روش درافرادی که میزان بانک محدودی دارند نسبت به روش FIT می گردد.موهای ناحیه پشت سر وکنارسرآسیب ندیده وبقیه پوست جهت برداشت در مراحل آتی سالم باقی می ماند.در این روش نیازبه کوتاه کردن موهای پشت سرقبل ازعمل نمی باشد وحتی امکان کاشت موهای بلند نیز وجود دارد.بالغ بر ۹۵ درصد موهای برداشت شده به صورت سالم پیوند زده می شود.

معایب روش FUT

در صورت تسلط پزشک،امکان آسیب وباقی ماندن جوشگاه درناحیه پشت سروجود دارد.لازم به ذکر است که دراین روش پزشک مجرب،امکان ترمیم ناحیه برداشت پوست به صورتی که هیچ گونه آثاری از جوشگاه باقی نماند را دارد امکان کمی بی حسی در ناحیه بالای منطقه برداشت پوست تا ۳ ماه پس ازعمل وجود دارد واغلب بیماران نیاز به ۱ بارمراجعه جهت کشیدن بخیه ناحیه ترمیم را دارند.

 

کاشت مو در ارومیه

بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه

بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه
دکتر رضا تقی زاده کاشت مو در ارومیه
دکتر سید ضیاالدین سید جلالی کاشت مو در ارومیه
دکتر سید ضیاالدین سید جلالی کاشت مو در ارومیه
بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه
دکتر یوسف امین پور کاشت مو در ارومیه

دلایل علمی ریزش مو

ریزش مو دلایل بسیاری دارد ، اما قبل از هر چیز باید علت ریزش آن بررسی شود و با توجه به دلایل آن درمان مناسب و نتیجه بخش را برای آن مشخص کرد . بطور تقریبی در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تار مو در سر وجود دارد که بیش از ۸۰ % آنها در حال رشد هستند . بطور متوسط روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ عدد مو ریزش دارد. همچنان که یک مو می ریزد موی جدید جای آن را می گیرد، اما مشکل زمانی آغاز می شود که موهای ریزش یافته بیشتر و سریع تر از مو های رویش یافته جدید باشد و یا رشد مو های جدید ضعیف شود. در این حالت پس از مدتی از تعداد کل مو ها کم شده و فرد متوجه کاهش حجم موهایش می شود . عوامل مختلفی می توانند بر سیکل رشد اثر کرده و باعث ریزش موقت یا دائمی شوند. شایع ترین علت طاسی در مردان هورمن آندروژن و عامل ژنتیک می باشد. از دیگر دلایل ریزش مو ( خصوصا در خانم ها ) به علت استرس ، افسردگی، خونریزی، رژیم غذایی سخت و نامناسب و کمبود پروتئین، استفاده و یا قطع دارو های هورمونی، مصرف قرص های ضدبارداری طولانی مدت، کمبود روی یا آهن، آسیب های فیزیکی طولانی مثل تحریک و فشار و کشش تار مو (استفاده از اتوی مو ، سشوار، بیگودی و …) تب بالا ، پرکاری یا کم کاری تیروئید، کم خوابی و … می باشد که معمولا موقتی و قابل درمان هستند.

مرکز کاشت مو در ارومیه، پیوند موی طبیعی در ارومیه ،بهترین مرکز کاشت مو درارومیه،مراکز کاشت موی طبیعی در ارومیه،مراکز معتبر کاشت مو در ارومیه،کاشت مو در ارومیه،کلینیک کاشت مو در ارومیه،قیمت کاشت مو در ارومیه،مرکز کاشت مو در ارومیه،قیمت کاشت مو در ارومیه،

بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه

بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه
دکتر رضا تقی زاده کاشت مو در ارومیه
دکتر سید ضیاالدین سید جلالی کاشت مو در ارومیه
دکتر سید ضیاالدین سید جلالی کاشت مو در ارومیه
بهترین مراکز کاشت مو در ارومیه
دکتر یوسف امین پور کاشت مو در ارومیه

۴ دیدگاه

  1. سلام ببخشید به روش اس یوتی در کیلینیک شما کاشته نمیشه

  2. سلام خسته نباشید ایا کاشت سبیل یا ریشم انجام میدهید

  3. سلام وقت بخیر ممنون از سایت ارومیه دکتر برای این مطالب ارزشمند و مفید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =