پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

مراحل جراحی بینی

مراحل جراحی بینی

۱٫تحقیق در اینترنت و آنچه را که باید در زمینه عمل زیبایی بینی باید بدانید .(اطلاعات تکمیلی در سایت ارومیه دکتر موجود می باشد)

۲٫انتخاب بهترین متخصص جراحی بینی در این زمینه به شما پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب پزشکی که قرار است شما را جراحی کند آموزشهای لازم در این زمینه که در سایت ارومیه دکتر هست را به دقت مطالعه کنید.

۳٫ مشاوره با پزشک انتخابی

دراین مرحله بیمار باید با  پزشک معالج درمورد چگونگی عمل بینی،هزینه،میزان بیهوشی،نوع بینی و ترخیص از بیمارستان خود سوالهایی درمیان میگذارد و پزشک به آنها پاسخ دهد.

دکتر سلیمان حسینی خلیفانی متخصص جراحی عمومی – لاپاراسکوپی 

جراحی زیبایی بینی  – شکم و اندام و لیزر موهای زائد – تزریق ژل و بوتاکس و فیلر

آدرس مطب : ارومیه – خانباباخان – ساختمان میلاد نور طبقه سوم

شماره مطب: ۰۴۴۳۲۲۵۳۴۰۸

اطلاعات بیشتر (کلیک کنید)

۴٫مشاهده کاتالوگ بیماران

بیمار باید از پزشک خود درخواست کاتالوگ بیماران قبلی را بکند و با  مشاهده عکس های قبل و بعد ازعمل بیماران می تواند نسبت به عمل خود تصمیم گیری کند.

۵٫تصمیم بیمار برای جراحی

پس از مطمئن شدن بیمار از انتخاب دکتر بیمار با پرداخت بیعانه ای و عکسبرداری درمطب می تواند تاریخ عمل بینی خود را مشخص کند.

۶٫انجام آزمایشات لازم

پزشک معالج برای بیمار آزمایشات لازم را می نویسد و بیمار آنها را انجام می دهد.

۷٫گرفتن نوبت جراحی بینی

بعد از انجام آزمایشات تاریخ دقیق عمل بینی دراین جلسه مشخص می شود و بیمار برای عمل جراحی خود را آماده می کند، بیمار برگه پذیرش بیمارستان را از پزشک خود دریافت می کند  و حدودا ۳ روز قبل از جراحی بینی به بیمارستان مراجعه کرده و پرونده خود را تشکیل می دهد.

۸٫انجام عمل بینی

بیمار در تاریخی که مشخص شده عمل بینی را انجام داده و بعدازظهر همان روز می تواند از بیمارستان مرخص شود

کاشت مو در ارومیه
کاشت مو در ارومیه
دکتر سید جلالی

۹- بعد از عمل بینی

تامپون بینی ۳ روز پس از عمل بینی با توضیحات قبلی از بینی بیمار خارج می شود و در زمان معین شده توسط پزشک بیمار برای تعویض و یا برداشتن اسپیلینت( گچ) روی بینی به مطب مراجعه می کند.

۱۰- آموزش های لازم

طریقه و نحوه ی چسب زدن به بیمار توضیح داده می شود.
بهترین جراحی بینی در ارومیه ، جراحی بینی ،جراحی پلاستیک ، جراحی پلاستیک در ارومیه ، جراحی بدون برش ،  بهترین جراح پلاستیک ارومیه، فوق تخصص جراحی پلاستیک در ارومیه، بهترین دکتر عمل زیبایی بینی در ارومیه،X بهترین جراح پلاستیک ارومیهX بهترین جراحی بینی در ارومیهX بهترین جراحی پلاستیک در ارومیهX بهترین دکتر عمل زیبایی بینی در ارومیهX جراحی بدون برش ارومیهX جراحی بینیX جراحی پلاستیکX جراحی پلاستیک در ارومیهX جراحی زیبایی در ارومیهX فوق تخصص جراحی پلاستیک در ارومیهX متخصص جراحی پلاستیک در ارومیه

۲ دیدگاه

  1. عمل زیبایی بینی را در چه سنی می توان انجام داد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =