اوتیسم چیست ؟ اوتیسم یا همان اختلال در رشد است که(autism) با رفتار های ارتباطی ویا کلام غیر طبیعی آشکار میشود. علائم این نوع بیماری تا سن سه سالگی بروز میکند و هنوز علت آن مشخص نیست .تحقیقات نشان داده است که این بیماری در پسران بیشتر است تا دختران.!هسته ی مرکزی اختلال در بیماری […]