چرا بعد از ورزش باید بدنمان را سرد کنیم؟

چرا بعد از ورزش باید بدنمان را سرد کنیم؟

 سرد کردن بدن بعد از تمرین چه مزایایی دارد؟

  • باعث میشود که بدن اسید لاکتیک را بهتر دفع کند
  • احتمال غش کردن بعد از ورزش که ناشی از تجمع خون وریدی در بدن است را کاهش میدهد
  • DMOS عضلانی را کاهش میدهد
  • سطح آدرنالین در خون را کاهش میدهد
  • تنظیم ضربان قلب
  • عمر ورزشی ورزشکار را افزایش میدهد

نکاتی که در سرد کردن باید رعایت کنیم:

نباید فورا فعالیت بدنی را قطع کنیم بلکه در 5 دقیقه پایانی فشار تمرین را کم میکنیم و 5 دقیقه حرکات کششی را انجام میدهیم ، این حرکات موجت رشد عضلات نیز میشوند.

شما نیز به این کسب و کار امتیاز دهید.
[کل: 0 میانگین: 0]
error: Content is protected !!